Trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul!

Mare dreptate are Mircea Badea cand spune asta… azi „m-am luat de gat” cu sistemul informational din cadrul unei firme internationale de constructii cu puncte de lucru si in tara noastra… am dat 10 telefoane si am pierdut 1 ora, ca sa aflu ca intr-un depozit nu exista materialele de care am nevoie…m-am simtit ca o minge de ping-pong trimisa de la un operator la altul, de la un agent la altul si toate astea pentru ca unii nu au simtul responsabilitatii cand fac ceva, cand ocupa un anumit post intr-o firma. Incompetenta exista peste tot, in orice institutie, intr-o mai mare sau mai mica masura… din pacate s-a ajuns ca incompententa sa fie o „calitate” (facand comparatia cu nenumaratele situatii cand dai de ea).

Cuvintele nu isi mai au rostul…

TRAIM IN ROMANIA…

Lasă un comentariu